Sjukt nöjd!

Jag är sjukt nöjd med mitt liv.
Jag har egen häst jag har medryttarhäst, jag rider 5 dagar i veckan! Är sjukt tacksam över det. För bara två år sen var det en av mina största drömar att ha en EGEN häst, att inte rida på ridskolan, att va i ett stall få göra vad man vill med hästen man äger..
 
Att galoppera på en äng det var en dröm för mig, varje gång vi åkte förbi en äng med bilden tänkte jag mig där galoppera.
 
Mina drömmar är nu sanna, jag har min egna häst, jag galopperar minst en gång i veckan på en äng. Att få en häst att gå fint när jag gick på ridskolan trodde jag aldig jag skulle kunna men det var mitt mål, ett mål jag aldrig berätta för någon. Jag har klarat mitt mål. Känslan när jag klara mitt mål för något år sedan var underbar! Känslan att lyckas.
 
Nu satsar jag på mina mål med Candy jag har ett mål med henne men som kommer va i mitt huvud inte någon annas. Tänker inte skriva här eller berätta för min familj, det är mitt mål och jag ska klara det. LB hoppning är också mitt mål jag kommer käpa för att nå det. Och tror att vi kommer klara det.
 
Som sagt jag har fått det jag vill ha, jag har nått mina mål nu är det bara fortsätta.. Jag kommer aldrig sluta kämpa för dom målen jag satt upp!
 
.
Jag och TJOCKA Stella på ängen! Lyckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0