Stella 330

Stella är min medryttar ponny, fux sto på 24 år B-ponny. Rider henne tre gånger i veckan om inte mer. Jag har alldeles för lång för henne men hon behöver en ganska stor ryttare för hon är så svårt riden. Hon är väldigt stark och så hon kan börja stegra när som häls om hon inte orkar mer eller så..
 
Men har varit medryttare på henne ett år och vi har blivit sjukt mycket bättre båda två vi har lärt varandra. Rider lektion på henne på måndagar. Just nu håller jag på med fram delsvändningar och så egentligen behöver hon inte lära sig det, hon är 24 år liksom men jag gör det för att kunna lära Candy det sen. Jag tränar för att jag ska kunna lära ut min ungponny.
 
Stella och jag har varit med i några tävlingar men inte så många.  Men har slutat nu eftersom hennes ägare vill hoppa henne nu innan hon är för gammal. Men jag hoppar några pay and jumper med henne och så. Vi hade en tränings tävling i stallet bara för någon dag sen som jag och Stella var med på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0