Välkomna

Jag heter Hanna och är född 1999 alltså 12 år, fyller 13 den 15 oktober.  
 
Denna blogg kommer handla mest om hästar men kommer handla om saker utanför stallet också. Jag har en häst som heter Caramint Candy, kallas Candy. Hon isabellfärgad och är tre år gammal. Hon är just nu i inridning, hon kan grunderna. Jag rider lektion på henne varje måndag vi lär oss mycket på dom, vi har lärt känna varandra väldigt bra! (Kommer inlägg om henne sen)
 
Jag har en medryttar häst också som heter Stella. Fux sto på 24 år.. (Mer om henne kommer)
 
Kan också rida min syrras häst ibland som heter Corvette, om hon inte kan och så.
 
Är i stallet varje dag ungefär, inte tid för kompisar alltså..
 
Men här kommer ni få följa mig med mina ponnysar, målet att komma till de högre klasserna med Candy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0